دنیای‌اقتصاد- شرکت Apacer به‌تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع لوازم جانبی دیجیتال معرفی کرده است. این محصول جدید یک حافظه فلش با طراحی متفاوت و جالب است که با نام FlowerCandy به بازار معرفی شده است.
حافظه فلش موبایلی FlowerCandy برای موبایل‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به سیستم‌‌عامل آندروید طراحی شده است. این محصول که طراحی شبیه به گل دارد، می‌تواند توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این محصول برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های مختلف با استفاده از دستگاه‌های هوشمند قابل حمل انتخاب مناسبی است. برای این کار باید حافظه فلش FlowerCandy را به دستگاه هوشمند آندرویدی متصل کرده، فایل‌ها را کپی کرده و سپس با استفاده از آن فایل‌ها را به هر دستگاه دیگری که می‌خواهید منتقل کنید. بعضی از کارشناسان معتقدند که انتقال فایل از این طریق حتی سریع‌تر از انتقال فایل با استفاده از بلوتوث یا کامپیوتر است.
این حافظه فلش در ظرفیت‌های متنوعی شامل ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت تولید شده است تا به این ترتیب خریداران بر اساس نوع نیاز و کاربری خودشان محصول مورد نظر را بخرند. شرکت Apacer همچنین این حافظه فلش را در طرح باغ وحش و حیوانات مختلف هم طراحی و تولید کرده است. بدنه سیلیکونی این حافظه فلش کاملا سازگار با محیط زیست بوده و طراحی رنگارنگ آن می‌تواند توجه هر خریداری را به خودش جلب کند. حافظه فلش FlowerCandy در رنگ‌های متنوع نارنجی، صورتی و آبی طراحی و تولید شده است. این دستگاه دارای یک مبدل USB ۲.۰ هم هست که امکان اتصال آن به پورت‌های
USB ۲.۰ کامپیوتر و لپ ‌تاپ را به کاربرانش می‌دهد.
با این همه اما شرکت Apacer هنوز اطلاعاتی را درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.

حافظه فلش سیلیکونی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع