خبرگزاری مهر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با وزیر اقتصاد کشور ترکیه با تاکید بر افزایش سطح مناسبات اقتصادی دو کشور تا سقف 30 میلیارد دلار، خواستار فراهم کردن تسهیلات لازم برای ارتباط دو کشور و تجار و بازرگانان ایرانی در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
جلسه نمایندگان ویژه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و در حاشیه سفر رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه و هیات همراهش به کشورمان برگزار شد و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه رئیس‌جمهور و رئیس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی بین دو کشور با جودت ایلماز وزیر توسعه و برنامه‌ریزی و رئیس کمیسیون مشترک ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار طرفین با تاکید بر گسترش مناسبات دو کشور درخصوص پیشرفت و توسعه روابط در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بر برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در تهران قبل از سفر حسن روحانی رئیس‌جمهورمان به کشور ترکیه توافق کردند. وزرای دو کشور ایران و ترکیه اظهار امیدواری کردند گسترش هرچه بیشتر روابط در سطوح مختلف موجب تعمیق پیوندهای دو کشور شود.