صفحه کلید پرسرعت ریزر برای گیمرها
دنیای‌اقتصاد- برای گیمرها، حرفه‌ای بودن تجهیزات کامپیوتری از لپ‌تاپ و کامپیوتر گرفته تا تجهیزات جانبی اهمیت بسیار زیادی دارد.
موس، کیبورد، اسپیکر و... از تجهیزاتی هستند که شاهد عرضه نمونه‌های فوق حرفه‌ای آنها در بازار هستیم که مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرد.
برندهای گوناگون هم در این زمینه فعالیت و البته رقابت شدیدی دارند. یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در این زمینه Razer است. برندی که در تولید کامپیوتر و تجهیزات حرفه‌ای برای گیمرها صاحب نام است.
این برند صفحه کلیدی برای گیمرها به بازار عرضه کرده است که با توجه به ویژگی‌های کاربردی خاصی که دارد، توجه گیمرها را به خود جلب کرده است.
این صفحه کلید گران‌قیمت که Lycosa Mirror نام دارد کیبوردی است با صفحه کلید براق و نور پس‌زمینه که گزینه مناسبی برای گیمرهایی است که به کیبوردی با سرعت بالا نیازمندند.
کیبورد گیمینگ ریزر دارای دکمه های دسترسی سریع لمسی بوده و در ضمن قابلیت از کار انداختن دکمه‌های ویندوز در حین بازی را دارد.
این کیبورد دارای رابط USB است به ورودی میکروفون، خروجی هدفون، استراحتگاه دست با قابلیت جداسازی مجهز است . این کیبورد ۷۸۸ گرمی که ابعادی حدود ۴۷۰×۲۳×۲۲۲ میلی‌متر دارد با قیمتی در حدود ۳۱۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.