دنیای‌اقتصاد - اپلیکیشن پرتال کاربران شاتل برای مدیریت حساب کاربران ویژه سیستم‌عامل آندروید عرضه شد. به گزارش روابط عمومی شاتل، مشترکان ADSL و دیگر خدمات شاتل با استفاده از این اپلیکیشن که روی نسخه‌های 3/2 و بالاتر سیستم‌عامل آندروید قابل نصب و استفاده است، می‌توانند حساب اینترنت پرسرعت خود را مدیریت کنند.
کاربران به کمک این نرم‌افزار می‌توانند بسیاری از اطلاعات موجود در پرتال مشتریان شاتل شامل اطلاعات مشترک، تراز مالی، وضعیت فعلی، ترافیک باقیمانده، سابقه مالی، مصرف مشترک و... را روی گوشی تلفن همراه خود دریافت کنند. استفاده از این نرم‌افزار با نام کاربری و رمز عبور پرتال مشتریان شرکت شاتل امکانپذیر است.
همچنین با استفاده از این اپلیکیشن امکان پرداخت بدهی‌های بیش از یک‌هزار تومان از طریق تلفن همراه و تنها با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم، برای کاربران فراهم شده است.
علاوه‌بر این، کاربرانی که از خدمات دیگر شاتل همچون کسپرسکی و تلفن اینترنتی (VoIP) استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار به اطلاعاتی همچون کد فعال‌سازی، تاریخ شروع و پایان اشتراک دسترسی داشته باشند. مشترکان شاتل می‌توانند نسخه اپلیکیشن آندرویدی پرتال کاربران این شرکت را از نسخه تلفن همراه پرتال My.Shatel.ir یا وب‌سایت کافه بازار دریافت کرده و نصب کنند.