خبرگزاری فارس- شرکت ZTE پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال 2014 میلادی بیش از 60 میلیون دستگاه گوشی هوشمند می‌فروشد، تا با این اتفاق در سال 2016 در بازار جهانی گوشی‌ها سوم شود.
به گزارش ای‌سی‌ان‌اس، شرکت ZTE که دومین تولیدکننده برتر تجهیزات مخابراتی در چین محسوب می‌شود، اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۶۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند می‌فروشد تا با این اتفاق در سال ۲۰۱۶ میلادی به سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شود.
«زنگ زوژونگ مدیر شرکت ZTE اعلام کرد که این مرکز در سال ۲۰۱۳ میلادی موفق شده است بیش از ۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش برساند و قرار است که رقم یاد شده در سال‌جاری میلادی افزایش قابل ملاحظه‌ای یابد.
زنگ، ۲۰ سال قبل مدیریت شرکت چینی ZTE را در دست گرفت. این اقدام پس از انتشار خبری مربوط به تغییر ساختار اساسی در شرکت ZTE رخ داد. زنگ در این خصوص گفت: «بازار چین طی سال جاری میلادی از جانب شرکت‌های جهانی مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرد و چین می‌تواند طی سال جاری میلادی سریع‌ترین رشد را بین بازارهای مختلف در اختیار داشته باشد».
او همچنین اظهار کرد: شرکت ZTE نسل جدید گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه خود را با میانگین قیمت ۱۶۵ دلار وارد بازار می‌کند، تا بازار چین را امسال متحول کند.