مشترکان رایتل در عین فول بودن آنتن‌دهی، اینترنتی ندارند و اپراتور مرکز خدمات این شرکت هم ظاهرا پاسخی مناسب خارج از لیست ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه ارتباطی نسل سوم تهران در یکی دو هفته گذشته دچار اختلالات بسیاری در برخی مناطق شده و کاربران رایتل در این مناطق برخلاف تمامی شرایط موجود که نشان از سلامت سیستم دارد، سیستم‌شان دچار اختلال است.
در هفته گذشته کاربران بسیاری از شرق و شمال شرق تهران در ارتباط با تسنیم گفته‌اند که اینترنت رایتلی‌شان با مشکل مواجه شده است و هر چه با مرکز تماس این اپراتور تماس می‌گیرند تنها به ذکر جملاتی از پیش آماده شده اکتفا می‌کنند و چیزی که در نهایت حاصل نمی‌شود، رفع اختلالات است.
در همین زمینه یکی از کاربران شرق تهران (حد فاصل میدان نبوت و سی‌متری آیت) معتقد است که در دو هفته گذشته، سیستم سر پایی داشته و بدون هیچ مشکلی از اینترنت آن استفاده می‌کرده، اما طی ۷-۸ روز گذشته با اختلالات بسیاری از قبیل قطع و وصلی‌های مکرر و همچنین عدم اتصال به شبکه در حالی که آنتن‌دهی فول بوده، مواجه شده است.
البته این مشترک جزو کاربران شبکه «داخلی» شبکه رایتل است و در شرایطی که باید از بهترین خدمات برخوردار و در هر حالتی دارای سرویسی با کیفیت بالا باشد، این‌گونه روز را شب می‌کند و درحالی‌که چندین بار با مراکز تماس رایتل تماس گرفته و طبق گفته آنها تنظیمات گوشی‌اش را به شکل دستی تغییر داده، اما هیچ تغییری در بستر خدماتی آن حاصل نشده است.
یکی دیگر از کاربران خیابان پاسداران هم دقیقا با این مشکل مواجه شده و در عین داخلی بودن، باز هم با مشکل مواجه است؛ جالب‌تر اینکه این مشترک ضمن گلایه از آنتن‌دهی فول سیم‌کارتش در تمامی شرایط می‌گوید: سیم‌کارت من قادر نیست پیجی ساده را باز کند، اما در تمامی شرایط آنتن می‌دهد که این اعصابم را به هم ریخته و نمی‌دانم واقعا مسوولان رایتل فکر می‌کنند ما متوجه نمی‌شویم!
البته باز هم این مشکل به همین‌جا ختم نمی‌شود و گزارش‌هایی از منطقه بلوار ابوذر و میدان بهارستان هم رسیده که دقیقا شامل مشکلی مشابه می‌شود.