سری جدید گوشی‌های هوشمند آندروید مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید KitKat که هنوز نام آنها مشخص نشده است، هم‌اکنون مورد آزمایش‌های HTML5Test قرار گرفته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تراستد ریویو، با نزدیک شدن به «کنگره جهانی تلفن‌همراه» (MWC ۲۰۱۴) که به‌زودی در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، شرکت ال‌جی خود را آمده کرده است تا نسل جدید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Android ۴.۴ KitKat را عرضه کند.
در نمایشگاه MWC نسل جدید گوشی‌های هوشمند معمولی و متوسط مبتنی بر نسخه KitKat سیستم‌عامل آندروید معرفی می‌شوند. این نسخه از آندروید به صورت اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده است و برای اجرای آن به حافظه رم پایین نیاز است. سری جدید گوشی‌های هوشمند آندروید مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید KitKat که هنوز نام آنها مشخص نشده است، هم‌اکنون مورد آزمایش‌های HTML۵Test قرار گرفته‌اند.
این گوشی‌ها هم‌اکنون با نام‌های LG-D۸۳۰، LS۷۴۰،LG-D۴۱۰، LG -D۳۲۰ و LG-MS۳۲۳ در شرکت ال‌جی شناخته می‌شوند و هنوز نام نهایی و مشخصات آنها اعلام نشده است. این مساله به آن معنی خواهد بود که ال‌جی قصد دارد پنج گوشی هوشمند جدید مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید KitKat را در کنگره MWC ۲۰۱۴ معرفی کند. در بین این محصولات گفته شده است که مدل LG-D۸۳۰ مجهز به سیستم‌عامل آندروید KitKat شامل نمایشگر HD با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می‌شود و برای آن قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE در نظر گرفته شده است.

نسل جدید گوشی‌های مجهز به آندروید KitKat به بازار می‌آیند