یک تبلت ارزان قیمت آندرویدی
دنیای‌اقتصاد- شرکت Samsung به‌تازگی یک تبلت جدید از مجموعه تبلت‌های آندرویدی خودش را معرفی کرده است. این تبلت جدید که با مدل Galaxy Tab 3 Lite به بازار معرفی شده، یک تبلت 7 اینچی است که با هدف کاربران و خریدارانی با بودجه نه‌چندان زیاد تولید شده است.
Galaxy Tab ۳ Lite دارای صفحه ‌نمایشی از نوع WSVGA است که تصاویر را با وضوح ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل و تراکم ۱۷۰ پیکسل در هر اینچ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این وضوح تصویر از وضوح تبلت‌های مشابه مانند Nexus ۷ هم پایین‌تر است، اما با توجه به اینکه این تبلت قرار است برای کاربران کم درآمد به بازار عرضه شود، منطقی به نظر می‌رسد.
این تبلت جدید دارای پردازنده دو هسته‌ای و 2/1 گیگاهرتزی است و از رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی بهره می‌برد. البته کاربران این محصول امکان ارتقای حافظه آن را از طریق اسلات کارت حافظه microSD در اختیار دارند.
این دستگاه همچنین دارای یک دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت بوده و از سیستم‌عامل آندروید نسخه 2/4 بهره می‌برد. این محصول در دو رنگ مشکی و سفید طراحی و تولید شده و از مشخصات آن معلوم است که این بار Samsung یک تبلت رده پایین و ارزان‌قیمت را به بازار معرفی کرده است.
با این همه، اما شرکت Samsung هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه دقیق این محصولش را اعلام و منتشر نکرده است.