محصولات جدید ایسوس آماده رقابت در بازار جهانی
فارس- از جمله محصولات جدید ایسوس می‌توان به تلفن‌های همراه ۶ اینچی، نوت‌بوک ویندوزی با قابلیت تبدیل شدن به تبلت آندرویدی و نسخه کوچک گوشی PadFone اشاره کرد.
شرکت ایسوس که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود، در نمایشگاه CES 2014 آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت و توانست توجه کاربران را به خود جلب کند.
از جمله محصولات جدید ایسوس می‌توان به تلفن‌های همراه ۶ اینچی، نوت‌بوک ویندوزی با قابلیت تبدیل شدن به تبلت آندرویدی و نسخه کوچک گوشی PadFone اشاره کرد.
مدل جدید گوشی هوشمند PadFone که می‌تواند با قرار گرفتن داخل یک قاب ویژه به یک تبلت خانگی تبدیل شود، تمام قابلیت‌های یک گوشی هوشمند پیشرفته را در اندازه کوچک با نمایشگر باکیفیت ارائه می‌دهد.
این محصول نمایشگر لمسی ۴ اینچی دارد که مدل بزرگ‌تر آن با نمایشگر ۷ اینچی ساخته شده است. کیفیت تصویر در نمایشگر این گوشی هوشمند کوچک شده نیز ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل گزارش شده است.
گوشی هوشمند کوچک ایسوس شامل پردازنده ۶/۱ گیگاهرتزی اینتل می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به نصب نسخه ۳/۴ سیستم‌عامل آندروید با قابلیت ارتقا به نسخه ۴/۴ و وزن ۱۱۶ گرمی آن اشاره کرد.
این گوشی هوشمند که در فصل دوم سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود، هنوز قیمت مشخصی ندارد. از آنجایی که میزان محبوبیت تبلت‌ها نزد کاربران جهانی افزایش یافته است، شرکت ایسوس سری گوشی‌های هوشمند ZenFone خود را با اندازه‌های مختلف روانه بازار کرده است تا به این نیاز کاربران هم پاسخ دهد. بزرگ‌ترین مدل در این سری از محصولات ایسوس نمایشگر ۶ اینچی دارد که کیفیت نمایشگر آن با محصولات استاندارد موجود در بازار برابری می‌کند.
علاوه‌بر این، دوربین‌های دیجیتالی ایسوس با کیفیت بین ۵ تا ۱۳ مگاپیکسل نیز روی محصولات مختلف این شرکت به دست کاربران جهان می‌رسند و مدل‌های مختلف پردازنده‌های اینتل، نسخه ۳/۴ سیستم‌عامل آندروید و رابطه کاربری ZenUI ایسوس نیز این دستگاه‌ها را تجهیز می‌کند.