این APP برای کمک به سلامتی شما آمده است
دنیای‌اقتصاد- اگر ورزش می‌کنید یا در حال گرفتن رژیم غذایی هستید بهتر است روند تغییرات و بهبود وضعیت سلامتی‌تان را ثبت کنید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن «بدن‌یار» را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

بدن یار اپلیکیشنی است که به ثبت و نمایش شاخص‌های مربوط به سلامتی کاربران به‌صورت روزانه می‌پردازد. براساس آنچه طراحان این اپلیکیشن یادآور شده‌اند، بدن‌یار، دستیار شما برای رسیدن به اندام متناسب است. در واقع بدن‌یار اطلاعات شما را به صورت دوره‌ای می‌پرسد و به شما نمودار تغییرات را نشان می‌دهد.
کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است، کافی‌ است روزانه به ثبت شاخص‌های مختلف از جمله وزن، قد، چربی، فشار خون، دور شکم و... در زمان‌های مختلف بپردازید. برخی از این زمان‌بندی‌ها در قبل و بعد از صبحانه یا بعد از ورزش و... خلاصه شده است.
نتیجه ثبت این شاخص‌ها به صورت روزانه سبب ایجاد نمودارهایی برای مشاهده روند تغییرات اندام و سلامتی شما خواهد شد.
علاوه‌براین، بدن‌یار شاخص‌های علمی سلامتی بدن از جمله BMI و BMR را برایتان محاسبه می‌کند. به کمک این اپلیکیشن شما هیچ وقت یادتان نمی‌رود که باید ورزش کنید و با ارائه نمودار تغییرات شاخص‌های بدن به شما انگیزه برای ادامه فعالیت می‌دهد. این اپلیکیشن در حالا حاضر تنها برای کاربران سیستم‌عامل آندروید در دسترس است. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به سایت www.badanyar.com یا فروشگاه
www.cafebazaar.ir مراجعه کنید.