کنترلر دی‌جی مخصوص محصولات اپل
دنیای‌اقتصاد- هر روز که می‌گذرد بیشتر پای ابزارهای جدید دیجیتالی برای گروه‌های مختلف کاربری به بازار باز می‌شود و این محصولات تازه‌وارد به دلیل قابلیت‌های کاربردی بیش از پیش کاربران را سر ذوق می‌آورند.
نمونه‌اش همین محصول جدید که برای علاقه‌مندان به موسیقی به بازار عرضه شده است. این محصول که از خانواده هرکیولیس است در حقیقت یک کنترلر DJ مخصوص آی‌پد برای علاقه‌مندان به محصولات اپل است.
دستگاه دی‌جی این کمپانی که به‌تازگی در نمایشگاه CES۲۰۱۴ رونمایی شده است DJControlwave نام دارد و مخصوص آی‌پد است که در صورت نصب نرم‌افزار ویژه DJUCED DJW آی‌پد کاربر را به یک دستگاه دی‌جی حرفه‌ای تبدیل می‌کند.
این نرم‌افزار در اپ‌استور اپل به صورت رایگان منتشر شده است.
در حقیقت اتصال آی‌پد به این کنترلر دی‌جی از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد و نهایت فاصله‌ پشتیبانی شده، ۳۳ فوت یا حدود ۱۰ متر است.
این دستگاه را می‌توان با استفاده از اسپیکرهایی که با سیم یا بلوتوث به آی‌پد متصل شده‌اند مورد استفاده قرار داد.
روی دستگاه دو کلید چرخشی، دکمه‌هایی برای افکت‌ها، نمونه‌ها و نقاط اشاره قرار گرفته و برای کنترل کردن اکولایزر صدا، ۲ اینکودر چرخان پیش‌بینی شده است.
تمام دکمه‌های دستگاه دارای نور پس‌زمینه هستند تا در شرایط تاریک هم قابل استفاده باشند. در این دستگاه باتری قابل شارژی برای ۸ ساعت کارکرد تعبیه شده است.
همچنین با استفاده از پورت USB و نصب نرم‌افزاری مخصوص پی سی و مک می‌توان این دستگاه را به پی‌سی و مک نیز متصل کرد که نرم‌افزار
DJUCED ۴۰ برای این سیستم‌عامل‌ها نیز عرضه شده است. قیمت این محصول ۲۹۹ دلار و زمان عرضه آن بهار امسال است.
حالا علاقه‌مندان به موسیقی و البته آن دسته که به محصولات اپل علاقه‌مندند لذت بسیار بیشتری از موسیقی می‌برند.