تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که 1/59 درصد گوشی‌های آندرویدی جهان در ماه دسامبر از نسخه آندروید آبنبات پاستیلی استفاده کرده‌اند.
به گزارش «ایسنا»، تازه‌ترین بررسی‌ها در ماه دسامبر گذشته حاکی از این است که ۱/۵۹ درصد گوشی‌های آندرویدی موجود از سه نسخه آندروید ۱/۴، ۲/۴ و ۳/۴ آبنبات پاستیلی استفاده می‌کردند. این آمار نسبت به ماه گذشته که ۵/۵۴ درصد بود افزایش یافته است. همچنین در دسامبر گذشته ۹/۳۵ درصد گوشی‌ها از آندروید ۱/۴، ۴/۱۵ درصد از آندروید ۲/۴ و ۸/۷ درصد از آندروید ۳/۴ استفاده می‌کردند.
اگرچه آندروید کیت کت سهم ناچیز ۴/۱ درصدی را در گوشی‌های آندرویدی به خود اختصاص داده میزان آندروید گینگربرید سه درصد کاهش یافته است. همچنین دو نسخه آندروید بستنی ساندویچی (۴.۰.۳ و ۴.۰.۴) در مجموع روی ۹/۱۶ درصد گوشی‌های آندرویدی در ماه گذشته نصب بوده‌اند.
با گذشت زمان میزان استفاده از آندروید ۴/۴ کیت کت در گوشی‌های هوشمند افزایش و درصد استفاده از آندروید آبنبات پاستیلی تثبیت خواهد شد و این درحالی است که استفاده از آندروید بستنی ساندویچی کاهش خواهد یافت. این اطلاعات از گوشی‌هایی که طی هفت روز از سایت گوگل پلی استفاده کرده‌اند استخراج شده است.