رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اجرای مصوبه مجلس برای واگذاری سهام ترکسل گفت: مصوبه21 درصدی مجلس اشکال داشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر عمیدیان در حاشیه همایش سراسری مدیران شرکت پست در پاسخ به اقدامات صورت گرفته از سوی دولت یازدهم برای اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره واگذاری ۲۱ درصد سهم ترکسل در پروژه اپراتور دوم موبایل کشور گفت: دولت نیازی به پاسخگویی به این اظهارات نمی‌بینید و هر زمان مجلس به‌طور مکتوب از این وزارتخانه پرسش کند ما پاسخ آنها را خواهیم داد. وی گفت: این موضوع با تغییر صاحب پروانه عملا از درجه اعتبار ساقط شده است.
عمیدیان در پاسخ به این پرسش که فقط سهام ترکسل از ۷۰ درصد به ۴۹ درصد در این پروژه آن هم به درخواست نمایندگان کاهش یافته و جای یکی از شرکا تغییر کرد و مجلس دولت را موظف کرد که ۲۱ درصد سهام کسر شده در راستای خصوصی‌سازی از طریق بورس به شهروندان واگذار شود، گفت: در جلسه‌ای در کمیسیون تنظیم مقررات، دولت این مشکل را حل خواهد کرد. معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این زمینه پرونده‌ای نیز در قوه قضائیه مطرح شده و دادگاه باید این موضوع را مشخص کند. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اگر به فرض هم تخلفی صورت گرفته باشد مربوط به دولت‌های گذشته بوده و اگر دیگران به قانون مجلس عمل نکرده‌اند بروند از آنها حساب و کتابش را پس بگیرند. وی گفت: این پرونده در دولت یازدهم بسته خواهد شد.