بازار کامپیوترهای چندمنظوره طی سال‌های اخیر به شدت پررونق شده است و به همین دلیل در بازار این کالا شاهد رقابت شدیدی بین برندهای تولید‌کننده هستیم.
عرضه مدل‌های جدید با قابلیت‌های کاربردی خاص و ویژه هم نتیجه افزایش رقابت در بازار این کالا است. ‌شرکت دل هم که یکی از عرضه‌کنندگان مطرح کالاهای کامپیوتری است این اواخر کامپیوتر چندمنظوره‌ای به بازار عرضه کرده است که علاوه بر اینکه به قابلیت‌های فنی ویژه‌ای مجهز است از لحاظ ظاهری هم طراحی زیبا و باریکی دارد.
کامپیوتر چندمنظوره این خانواده همچنین برخلاف سایر نمونه‌های موجود در بازار قابلیت حمل آسان را نیز دارد.
این کامپیوتر چندمنظوره (AIO) در حقیقت یک نمایشگر لمسی نازک ۲۳ اینچی Full HD است با پایه کاملا انعطاف‌پذیر که می‌تواند در هر حالت قرار گیرد. حتی این پایه را می‌توان کاملا خم کرد و به آسانی دستگاه را حمل کرد. کامپیوتر چندمنظوره مذکور که Inspiron One ۲۳ نام دارد به پردازنده نسل سوم INTEL CORE I۷، سیستم‌عاملWindows ۸, ۶۴-bit, English و رم هشت گیگابایتی DDRIII مجهز است.
تجهیز به هارددیسک یک ترابایتی از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر چندمنظوره است. کارت گرافیک این کامپیوتر چندمنظوره همAMD Radeon™ HD ۷۶۵۰ در کنار Intel® HD Integrated Graphics است که چنین موضوعی منجر به این شده است که AIO این برند گزینه خوبی برای کاربران گیمر و آنهایی که به پردازشگر قوی گرافیکی نیازمندند، باشد.
صفحه نمایش این کامپیوتر چندمنظوره هم ۲۳ اینچ لمسی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل است. از لحاظ پورت و امکانات ارتباطی هم دستگاه مذکور به پورت‌های UBS ۳.۰، وی جی ای، کامپوزیت، اچ دی ام آی و سایر پورت‌های مورد نیاز مجهز است. قیمت اعلام‌شده برای این کامپیوتر چندمنظوره ظریف و قابل حمل در حدود ۶۰۰ دلار است.