تبلت ده اینچی برای کاربران حرفه‌ای
دنیای‌اقتصاد- اگر چه در بازار تبلت این نمونه‌های هفت اینچی هستند که مخاطبان زیادی داشته و محبوب هستند، اما سایزهای بزرگ‌تر تبلت هم برای برخی از کاربران جذابیت و البته محبوبیت خود را دارند.
تبلت‌هایی با صفحه نمایش‌های ده تا ۱۱ اینچی که بیشتر مورد توجه کاربران حرفه‌ای قرار می‌گیرند، اما از آنجا که این تبلت‌ها معمولا مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز هستند و در رده هیبریدی‌ها قرار دارند چندان در بازار با اقبال عمومی مواجه نیستند. در نتیجه بازار هفت اینچی‌ها رونق بیشتری دارد.
اما برخی از برندهای عرضه‌کننده تبلت‌های ارزان قیمت با درک این نیاز کاربران اقدام به طراحی و تولید تبلت‌های صفحه بزرگی با قیمت مناسب کرده‌اند.
آینول یکی از این تولیدکنندگانی است که شاهد عرضه نمونه تقریبا ده اینچی از تبلت‌هایش در بازار داخلی هستیم. تبلت صفحه بزرگ این برند که با نام Novo۹ Spark در بازار شناخته می‌شود به صفحه نمایش ۷/۹ اینچی مجهز است و قابلیت اتصال به کیبورد را نیز دارد.
این تبلت که در رده میان‌قیمت‌های بازار و گران‌قیمت‌های این برند قرار دارد مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید است. تجهیز به پردازنده ARM Cortex A۷ quad core با سرعت ۵/۱ گیگاهرتز، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۷/۹ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۱۵۳۶×۲۰۴۸پیکسل از ویژگی‌های این تبلت است.
تبلت صفحه بزرگ آینول همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و قابلیت نصب کارت حافظه را دارد. این تبلت آندرویدی محبوب همچنین به دوربین، وب‌کم، حسگر شتاب‌سنج، پورت microUSB، پورت HDMI و فیش ۵/۳ میلیمتری صدا و... مجهز است. تبلت آینول به نسخه v۴.۱.۱ Jelly Bean از سیستم‌عامل آندروید مجهز است. قیمتی که برای این تبلت در بازار در نظر گرفته شده است در حدود ۹۳۰ تا ۹۴۰ هزار تومان است.