غول سه‌بُعدی شارپ با مصرف انرژی محدود
دنیای‌اقتصاد- تلویزیون‌های سایز بزرگ که به غول پیکرهای بازار تصویر و صدا معروفند این روزها نزد کاربران محبوبیت بیشتری یافته‌اند تا سال‌های قبل.
به همین دلیل هراز چند گاهی در بازار شاهد عرضه نمونه‌هایی از این تلویزیون‌ها هستیم. شرکت شارپ نیز یک تلویزیون 90 اینچی سه‌بُعدی به بازار عرضه کرده است که توجه بسیاری از کاربران را در بازارهای جهانی به خود جلب کرده است.
این تلویزیون غول پیکر سه‌بُعدی که LC۹۰LE۶۵۷U نام دارد علاوه بر سایز بزرگ به دلیل وضوح تصویر بالایی که دارد نیز مورد توجه قرار گرفته است.
تلویزیون سه‌بُعدی هوشمند و البته غول پیکر شارپ به پنل LCD با وضوح ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰،Full HD نقطه در اینچ، نسبت کنتراست ۸,۰۰۰,۰۰۰:۱ و نرخ بازیابی تصویر ۱۲۰ هرتز مجهز است.
تجهیز به اسپیکر W۱۵ و دو اسپیکر W۱۰، ورودی USB، ورودی
HDMI، MHL، ورودی‌های کامپوزیت و کامپوننت ویدئو و ورودی Audio از ویژگی‌های این تلویزیون است.
این تلویزیون سایز بزرگ همچنین به کیبورد وایرلس و موس و رابط اینترنتی مجهزاست. علاوه بر این تلویزیون غول پیکر شارپ از تکنولوژی بهره می‌برد که موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود.
برخورداری از قفل کودک، تایمر خاموش و روشن، پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و سیستم صرفه‌جویی در مصرف انرژی از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون سه‌بُعدی هوشمند است. از لحاظ ظاهری هم این تلویزیون نسبت به نمونه‌های قبلی طراحی شیک‌تری دارد.
قیمت اعلام شده برای این تلویزیون در حدود ۶ هزار و ۵۰۰ تا هفت هزار دلار است.