تبلت هیبریدی گران‌قیمت لنوو
دنیای‌اقتصاد- مدل Helix - A از سری think pad از گران‌قیمت‌ترین تبلت‌های هیبریدی لنوو در بازار داخلی است که البته گروهی آن را در رده اولترابوک‌ها قرار داده‌اند.
این دستگاه حرفه‌ای و البته گران‌قیمت که در حقیقت یک تبلت هیبریدی است به پردازندهIntel Core i7 3667U 2.00GHz up to 3.20 GHz مجهز است.
تجهیز به رم هشت گیگابایتی از نوعDDRIII ،هارددیسک ۲۵۶ گیگابایتی و پردازشگر گرافیکی Intel HD Graphics ۴۰۰۰ از ویژگی‌های این دستگاه گران‌قیمت و حرفه‌ای است.
Helix - A همچنین به صفحه نمایش ۱۱ اینچی با کیفیت Full HD با حداکثر روشنایی ۴۰۰ NITS و وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز است.
دستگاه مذکور فاقد درایو نوری بوده و به مودم ۳G، وب کمی با حسگر ۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری Full HD ۱۰۸۰p، بلوتوث داخلی و... مجهز است. در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که این دستگاه از Microsoft Windows ۸ بهره‌مند است.
بهره‌مندی از شبکه بی‌سیم Wireless، پورت‌های USB ۲.۰ و USB ۳.۰، باتری سه سلولی و... از دیگر ویژگی‌های این تبلت هیبریدی یا اولترابوک فوق گران است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۷/۱ کیلوگرمی در حدود هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.