اسپیکری کامپکت و با کیفیت
دنیای اقتصاد- شرکت آمریکایی Seon که تولیدکننده ابزار و لوازم جانبی صوتی است، به تازگی یک محصول جدید را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید که با نام Transit به بازار معرفی شده است، یک اسپیکر قابل حمل و مبتنی بر تکنولوژی بلوتوث است.
این دستگاه طراحی ساده، اما مدرنی داشته و ابعاد آن برابر 3/1 در 6/6 در 8/3 اینچ است و وزن آن به کمتر از 500 گرم می‌رسد تا به این ترتیب یک اسپیکر قابل حمل و کامپکت در اختیار داشته باشیم. این اسپیکر دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ کامل امکان کار تا حدود هشت ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
این دستگاه مجهز به میکروفون هم بوده و به این وسیله امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی به صورت دست آزاد را به کاربرانش می‌دهد. این محصول مبتنی بر تکنولوژی بی‌سیم بلوتوث بوده و به همین دلیل امکان سازگاری با اغلب دستگاه‌های دیجیتال شخصی را هم دارد. این اسپیکر جدید مجهز به یک کابل microUSB برای اتصال به دستگاه‌های دیگر و یک پورت استاندارد ۵/۳ میلیمتری هم هست.
شرکت Seon اعلام کرده است که این اسپیکر قابل حمل خودش را به تازگی و با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.