عرضه ساعت هوشمند نوکیا در فصل سوم 2014
دنیای اقتصاد- تکنولوژی‌های پوشیدنی در این سال‌ها به شدت پرطرفدار شده‌اند و به همین دلیل هم شرکت‌های تولیدکننده مختلف به طراحی و تولید این محصولات روی آورده‌اند تا سهمی از این بازار پر رونق به‌دست بیاورند. در این میان ساعت‌های هوشمند در حال حاضر بیشترین تقاضا را در بازار به خودشان اختصاص داده‌اند.
این در حالی است که در ماه‌های اخیر شایعاتی درباره ساعت هوشمند نوکیا در بازار منتشر شده است و حالا به تازگی هم گزارشی منتشر شده که نشان می‌‌دهد ساعت هوشمند این شرکت در فصل سوم ۲۰۱۴ روانه بازار خواهد شد.
مایکروسافت به تازگی بخش موبایل نوکیا را تصاحب کرد و به همین دلیل این شرکت فنلاندی دیگر امکان تولید موبایل‌های هوشمند را نخواهد داشت. با این حال اما گویا این شرکت تصمیم دارد ساعت هوشمند خودش را مستقل از مایکروسافت و توسط بخش‌های باقیمانده نوکیا طراحی و تولید کند.
بر اساس این گزارش، طراحی ساعت هوشمند نوکیا با مدیریت «اکسل میر» مدیر بخش محصولات آینده این شرکت و «پیتر اسکیلمن» که ایده‌های اولیه نوکیا درباره این محصول را جمع آوری کرده است، انجام خواهد شد. از طرفی بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار معتقدند که نوکیا برای طراحی ساعت هوشمند خود از تکنولوژی‌های قدیمی خود مانند Nokia Kinect و Nokia Morph که مربوط به کنترل حرکتی می‌شوند، بهره خواهد گرفت. تکنولوژی Nokia Morph هم امکان تغییر شکل ابزار و در مقابل تغییر کارآیی آنها را به همراه خواهد داشت. در واقع اگر نوکیا بتواند از این تکنولوژی‌ها در تولید ساعت هوشمندش استفاده کند، این ساعت یک ساعت تبدیل شدنی خواهد بود که از یک حالت به حالت دیگر تبدیل می‌شود.