ارسال فایل‌های حجیم - ۲۵ آذر ۹۲
دنیای اقتصاد- همه ما برای ارسال فایل‌های مختلف خود به دیگران بیشتر از پست الکترونیک استفاده می‌کنیم، اما ارسال یک فایل آن هم با حجم بالا با پست‌های الکترونیکی مانند جی‌میل، یاهو، هات میل و... به راحتی امکان پذیر نیست. اگر هم باشد این فایل‌های حجیم فضای زیادی از پست الکترونیک شما را اشغال می‌کنند. اما یک راه‌ برای راحتی افرادی که فایل‌های سنگین ارسال می‌کنند وجود دارد آن هم استفاده از سرویس filemail.
برای استفاده از این سرویس می‌توانید به آدرس اینترنتی www.filemail.com مراجعه کنید. این سایت یک سرویس مفید و رایگان برای ارسال فایل‌های بزرگ و حجیم تا ظرفیت 30گیگابایت است. کار با این سرویس همانند کار با سرویس پست الکترونیکی برای ارسال یک نامه یا فایل است.
کافی است فایل یا فایل‌های پر حجم مورد نظر خود را انتخاب کنید و به گیرنده مورد نظر خود ارسال کنید.
پس‌از پیوست شدن فایل‌های‌تان تا حجم ۳۰گیگابایت، امکان انجام تنظیماتی برای ارسال و مدت زمان نگهداری فایل‌ها از طریق این سرویس قابل مشاهده است. در نسخه رایگان این سرویس مدت ماندگاری فایل‌ها حداکثر ۷روز انتخاب شده است. همچنین امکان اضافه کردن رمز برای دانلود فایل‌ها نیز وجود دارد که این کار امنیت فایل‌های ارسالی شما را نیز بالا می‌برد.
بنابراین با کمک این سرویس دیگر نگران پر شدن فضای صندوق پستی یا معطل شده به خاطر طولانی شدن زمان ارسال یک فایل حجیم نخواهید بود.