یک باتری قابل حمل بسیار نازک
دنیای‌اقتصاد- باتری‌ها این روزها یکی از مهم‌ترین اجزای محصولات و ابزارهای دیجیتال هستند.
شرکت Vorson هم که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع باتری‌های قابل حمل و حرفه‌ای برای انواع گجت‌ها و محصولات دیجیتال است، به تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار معرفی کرده است. این محصول که با نام Bookmark به بازار معرفی شده، در واقع باریک‌ترین باتری قابل حملی است که تا حالا تولید شده است. همانطور که از نام این باتری مشخص است، این باتری طراحی شبیه به نشان‌های لای کتاب داشته و اگرچه به نازکی آنها نیست، اما ساختاری بسیار باریک دارد. Bookmark یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر بر ساعتی است که در پنج رنگ متنوع آبی، زرد، سفید، سبز و مشکی طراحی و تولید شده است.
این باتری مجهز به قابلیتی جالب به نام touch-activation است که امکان لمس بدنه باتری برای مشخص شدن نشانگر LED وضعیت باتری را به کاربرانش می‌دهد و به این ترتیب آن را به محصولی منحصر به فرد و متفاوت تبدیل می‌کند.
این باتری در هر بار شارژ کامل امکان پخش فایل‌های ویدیویی تا بیش از
۵/۱۲ ساعت را داشته و بدنه‌ای مقاوم و ضد شوک دارد. این باتری با هر کابل شارژ USB شارژ می‌شود و خودش همراه با یک کابل شارژ microUSB عرضه خواهد شد. بدنه این باتری ضخامت ۷/۴ میلیمتری دارد و شرکت Vorson اعلام کرده است که این باتری را به تازگی و با قیمت ۶۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.