قاب عکس دیجیتالی سه‌بُعدی فوجی
دنیای‌اقتصاد- FinePix REAL 3D V3 قاب عکس دیجیتالی سه‌بُعدی از خانواده فوجی است که به بازار داخلی عرضه شده است.
این قاب عکس دیجیتالی سه‌بُعدی در حقیقت یک صفحه نمایش 2/7 اینچی است که قابلیت پخش تصاویر دو بُعدی و سه‌بُعدی را با وضوح تصویر 800×600 پیکسل دارد.
قاب عکس دیجیتالی مذکور علاوه بر نمایش سه‌بُعدی تصاویر و ویدئو، تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. زیرا شدت روشنایی این قاب عکس دیجیتالی سه‌بُعدی نیز حدود ۳۴۰ انسی‌لومن است. زاویه دید این قاب عکس دیجیتال هم ۱۴۰ عمودی و ۱۶۰ درجه افقی است.
حافظه داخلی FinePix REAL ۳D V۳ هم در حدود ۵۱۲ مگابایت است. فرمت نمایش عکس این قاب عکس دیجیتالی هم برای عکس‌های سه‌بُعدی MPO و (Multi Picture Format compliant) و برای عکس‌های دو بُعدی JPEG است. این را هم در نظر داشته باشید که این دستگاه قابلیت نمایش ویدئو را نیز دارد.
قاب عکس دیجیتالی سه‌بُعدی فوجی فیلم از کارت‌های حافظهSD memory card ،miniSD card، microSD card، SDHC memory card و... پشتیبانی کرده و به یک پورت HDMI، یک پورت miniUSB و یک پورت USB مجهز است. تجهیز به تقویم، ساعت و تایمر از دیگر ویژگی‌های این قاب عکس دیجیتالی است. قاب عکس دیجیتالی سه‌بُعدی فوجی فیلم قابلیت کارکرد مداوم هشت ساعت را دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه در حدود 500 دلار است.