اولترابوک حرفه‌ای ایسر با صفحه نمایش گردان
دنیای اقتصاد- ایسر اولترابوکی حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای به بازار عرضه کرده است. این اولترابوک که R7-571G - A نام دارد علاوه بر اینکه طراحی ظاهری زیبایی دارد،مبتنی بر ویندوز هشت است.
تجهیز به پردازنده Intel 3337U Core i5 با سرعت پردازش 8/1 گیگاهرتز،رم 6 گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت و... از ویژگی‌های این اولترابوک است.
کارت گرافیکی این دستگاه هم NVIDIA GeForce GT ۷۵۰M است. R۷-۵۷۱G - A همچنین به صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی از نوع Active Matrix TFT Colour LCD مجهز است. در مورد صفحه نمایش این اولترابوک‌ها باید بگوییم که دارای صفحه نمایش لمسی IPS با دقت Full HD است که به گردنی چرخان مجهز است و می‌تواند کاملا به عقب برگردد. به علاوه بدنه این اولترابوک‌ از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده و تنها ۱۲ میلی‌متر ضخامت دارد. این دستگاه‌های لوکس و گران قیمت، به نسل سوم پردازنده‌های ولتاژ پایین Intel Core و حافظه‌های پرسرعت SSD مجهز شده
است.
این اولترابوک فاقد درایو نوری است. تجهیز به بلوتوث داخلی،کارت‌خوان، وب کم و شبکه بی‌سیم Wireless از دیگر ویژگی‌های این اولترابوک فوق باریک است. دستگاه مذکور همچنین از لحاظ پورت و امکانات ارتباطی به پورت USB ۲.۰، USB ۳.۰،پورت خروجی VGA و پورت HDMI مجهز است.
باتری این اولترابوک هم چهار سلولی با قابلیت کارکرد مداوم ۴ و نیم ساعت است. این اولترابوک ۵/۲ کیلوگرمی با قیمتی در حدود چهارمیلیون تومان به بازار عرضه شده است.