باشگاه خبرنگاران- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ‌کهکیلویه و بویراحمد اعلام کرد که این استان در حوزه مطالعه اینترنت با 50 دقیقه در روز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
نادر حسینی در این خصوص: سرانه مطالعه کهکیلویه و بویراحمد در زمینه کتاب‌های غیردرسی 15 دقیقه و 22 ثانیه است که این میزان از متوسط کشوری بالاتر است.وی گفت: کهکیلویه و بویراحمد در بین استان‌های کشور در زمینه مطالعه کتاب‌های غیردرسی رتبه 15را دارد. حسینی گفت: رتبه کهکیلویه و بویراحمد در زمینه مطالعه روزنامه‌های الکترونیکی در کشور دوم و بالاتر از متوسط کشوری است. وی گفت: این میزان در کهکیلویه و بویراحمد 11 دقیقه و هشت ثانیه و به طور متوسط در کشور پنج دقیقه و 55 ثانیه است. حسینی افزود: متوسط مطالعه روزنامه‌های نوشتاری در کهکیلویه و بویراحمد سه دقیقه کمتر از متوسط کشوری است.مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ‌کهکیلویه و بویراحمد افزود: 19 درصد جمعیت باسواد این استان عضو کتابخانه‌های عمومی‌ هستند که استان در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.وی همچنین گفت: نمایه نشریات و مقالات به صورت کشوری و استانی به طور آنلاین و آفلاین در تمام کتابخانه‌های
کهکیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود به طوری که مقالات سال ۵۷ تاکنون روی این نمایه قابل مشاهده است. وی افزود: در نمایه آنلاین یک میلیون و ۵۰۰ هزار مقاله و در آفلاین نیز ۹۰۰ هزار مقاله را می‌توان مشاهده کرد.