نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به سه نمایشگر مجزا
شرکت سامسونگ در حال کار کردن روی گوشی هوشمند جدیدی است که تاکنون نمونه آن تولید نشده و گفته می‌شود که این محصول از سه جهت نمایشگر مجزا دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار نیوز، افراد آگاه از فعالیت‌های داخلی سامسونگ به خبرگزاری بلومبرگ توضیح دادند که این گوشی سال آینده وارد بازار می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که در سه جهت نمایشگر دارد و در طراحی‌های اولیه، نمایشگر گوشی تا لبه‌های آن ادامه پیدا کرده است و به همین خاطر کاربر می‌تواند پیام‌های دریافتی خود را حتی روی لبه‌های گوشی هم بخواند.
شرکت سامسونگ این گوشی هوشمند را به گونه‌ای طراحی کرده است که هر یک از سه نمایشگر یاد شده به صورت مجزا با یکدیگر عمل می‌کنند و کاربر در هر یک از آنها می‌‌تواند اقدام مجزا انجام دهد. این گوشی هوشمند مبتنی بر نسخه ارتقا یافته فناوری Youm ساخته می‌شود که این فناوری هم‌اکنون برای تولید نخستین گوشی هوشمند سامسونگ مبتنی بر نمایشگر منحنی به کار گرفته شده است. نخستین گوشی سامسونگ مجهز به نمایشگر منحنی هم‌اکنون با نامGalaxy Round در بازار به فروش می‌رسد. گفته شده است که این گوشی هوشمند جدید تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی وارد بازار جهانی نمی‌شود که البته احتمال می‌رود در فوریه آتی از نمونه اولیه این محصول رونمایی شود.