تلویزیون 4K ارزان قیمت
دنیای اقتصاد- تلویزیون‌های 4K حالا آنقدر در بازار پر‌طرفدار شده‌اند که انتظار می‌رود به زودی جانشین تلویزیون‌های Full HD شوند. با این حال اما همچنان قیمت بالا و گران این محصولات مهم‌ترین مانع ورود این تلویزیون‌های با کیفیت به خانه‌های کاربران است.
در حالی که قیمت تلویزیون‌های 4K در بازار بسیار بالا است، اما گویا شرکت‌های تولیدکننده برای کسب سهم بیشتر از بازار و فروش بیشتر تصمیم به کاهش قیمت محصولات خود گرفته‌اند. در همین راستا شرکت Hisense به تازگی یک تلویزیون هوشمند بزرگ و مبتنی بر تکنولوژی 4K را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کرده است.
این تلویزیون که با نام XT۸۸۰ به بازار معرفی شده، دارای صفحه نمایش بزرگ ۵۵ اینچی و لبه های باریک بوده و از امکاناتی مانند Wi-Fi، مرورگر وب Opera، پورت‌های HDMI/HDCP، پورت USB و مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده مانند Netflix، YouTube، Pandora، Twitter، Facebook و AccuWeather و البته سه بلندگوی ۱۵ واتی هم بهره می‌برد. شرکت Hisense اعلام کرده است که این تلویزیون هوشمند و فوق با کیفیت خودش را به تازگی و با قیمت ۲۰۰۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.