مهر- تا سال ۲۰۱۸ میلادی شبکه‌های مخابراتی LTE-TDD بیش از ۵۳ درصد ساکنان منطقه آسیا پاسیفیک را تحت پوشش خود قرار خواهند داد و میانگین رشد سالانه آنها بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ میلادی 1/41 درصد خواهد بود.
به گزارش دی‌جی‌تایمز، راه‌اندازی شبکه مخابراتی LTE در سراسر جهان رو به افزایش است و این در حالی است که کارشناسان اعلام کردند شبکه‌های TDD بیشترین محبوبیت را در نسل جدید شبکه‌های مخابراتی جدید به خود اختصاص داده‌اند. همچنین گفته می‌شود که شبکه مخابراتی FDD در سال 2018 میلادی، حدود 49 درصد جمعیت این منطقه را تحت پوشش خود می‌گیرد. «ماریا لو» (Marina Lu) از محققان مرکز ABI Research در این خصوص توضیح داد: «افزایش گستره جمعیتی که تحت پوشش شبکه‌های مخابراتی LTE-TDD قرار دارند به طور گسترده در کشورهای آسیایی که جمعیت زیادی دارند رخ می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به چین، هند و ژاپن اشاره کرد».
«جِیک ساندرز» (Jake Saunders) یکی دیگر از محققان مرکز ABI در این خصوص گفت: «آسیا پاسیفیک به عنوان قطب شبکه‌های مخابراتی LTE-TDD باقی خواهد ماند. در بین قراردادهای راه‌اندازی شبکه مخابراتی LTE-TDD که تاکنون در سراسر جهان منعقد شده است، ۴۷ درصد مربوط به راه‌اندازی این شبکه‌ها در آسیا پاسیفیک می‌شود و خاورمیانه با ۱۸ درصد به عنوان دومین منطقه در این زمینه قرار گرفته است».