چرخه تولید آی‌فون تغییر می‌کند
افزایش درخواست بازار جهانی برای خرید آی‌فون و رایانه لوحی iPad باعث شده است تا این شرکت مجبور شود استراتژی‌های موجود برای چرخه تولید محصولات خود را بازنگری کند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اپل‌اینسایدر، «کتی هوبرتی» (Katy Huberty) یکی از کارشناسان مرکز Morgan Stanley Apple در پی صحبت‌های خود با «تیم کوک» (Tim Cook) مدیرعامل اپل و «پیتر اوپنهیمر» (Peter Oppenheimer) مدیر مالی اپل اعلام کرد که خط تولید گوشی هوشمند آی‌فون در این شرکت با تغییرات قابل ملاحظه مواجه می‌شود. هوبرتی بر این باور است که شرکت اپل به واسطه تجربیات خود در سال‌های گذشته به این نتیجه رسیده است که فرآیند تولید دستگاه‌های الکترونیکی محبوب و مردمی خود را در هر سال کاملا به‌روز کند و همین امر موجب شد تا این شرکت طی سال ۲۰۱۲ میلادی رایانه‌های لوحی iPad ۳ و iPad ۴ را روانه بازار کند. افزایش درخواست بازار جهانی برای خرید گوشی هوشمند آی‌فون و رایانه لوحی iPad که اپل را به یک منبع مورد توجه در سراسر جهان تبدیل کرده، باعث شده است تا این شرکت مجبور شود استراتژی‌های موجود برای چرخه تولید محصولات خود را بازنگری کند.
شرکت اپل طی سال‌های گذشته در سپتامبر هر سال یک مدل جدید از دستگاه‌های چندرسانه‌ای قابل‌حمل iPod را روانه بازار می‌کرد و امسال درعوض مدل‌های جدید گوشی هوشمند آی‌فون را در این زمان معرفی کرد. باید توجه کرد که برای این دستگاه چندرسانه‌ای همراه از سال ۲۰۱۳ به بعد به‌روزرسانی قابل ملاحظه‌ای اتفاق نیفتاده است. هوبرتی همچنین بر این باور است که خدمات اپل با افزایش محبوبیت خود نزد کاربران جهانی سود بیشتری را از آن این شرکت می‌کنند. شرکت اپل بر این باور است که این روزها بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان وجود دارند که خدمات را در سطح عالی در اختیار می‌گیرند و همین مساله باعث شده است تا استفاده از ابزارهایی نظیر Touch ID برای تشخیص اثر انگشت در نسل جدید گوشی‌ هوشمند آی‌فون برای آنها بسیار مفید باشد.

چرخه تولید آی‌فون تغییر می‌کند