ایسر و عرضه کامپیوتر چند منظوره27 اینچی
کامپیوترهای چندمنظوره طی سال‌های اخیر نزد کاربران محبوبیت بیشتری یافته‌اند. رشد تنوع در مدل و عرضه نمونه‌هایی با قیمت‌های گوناگون از دلایل رشد محبوبیت برای این دستگاه‌های چندمنظوره یا AIO عنوان شده است.
با توجه به این موضوع شرکت‌های تولیدکننده رقابتی شدید را برای تصاحب سهم فروش بیشتری از بازار آغاز کرده و در نتیجه در بازار این کالا هر روز شاهد عرضه محصولی جدیدتر با قابلیت‌های کاربردی خاص‌تر هستیم. یکی از برندهایی که در این زمینه تلاش‌هایی کرده است تا محصولاتی متفاوت‌ را به بازار عرضه کند ایسر است که البته همه آن را با لپ‌تاپ‌های قدیمی ارزان قیمتش می‌شناسند.
برندی که اکنون پیشروی ارائه محصولاتی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین در بازار است و هر روز خبری جدید از عرضه محصولی باقابلیت و البته گران از این خانواده به گوش می‌رسد.
در هر حال این برند یک کامپیوتر چندمنظوره خاص با صفحه نمایش بزرگ به بازار عرضه کرده است. کامپیوتر چندمنظوره‌ای که در A۷۶۰۰U-UR۲۴ نامیده شده است.
این دستگاه دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به صفحه نمایش ۲۷ اینچی از نوع Active Matrix TFT Color LCD با کیفیت Full HD است.
تجهیز به پردازنده Intel Core i۷ با سرعت ۴/۲ گیگاهرتز قابل ارتقا تا ۴/۳ گیگاهرتز، کارت گرافیکیNVIDIA GeForce GT۶۴۰M با ظرفیت حافظه دو گیگابایت همراه باIntel HM۷۷ Express، هارددیسک یک ترابایتی از ویژگی‌های این کامپیوتر چندمنظوره است.
صفحه نمایش این کامپیوتر چندمنظوره هم ۲۷ اینچ از نوع Active Matrix TFT Color LCD با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ
است.
این کامپیوتر چندمنظوره از نسخه ۴ بلوتوث، شبکه LAN، شبکه وایرلس، وب‌کم، میکروفون، پورت HDMI و سایر پورت‌های مورد نیاز یک کاربر حرفه‌ای بهره‌مند است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه در حدود ۱۷۰۰ دلار است.