مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در واکنش به پروانه اپراتور چهارم یا فیبرنوری اعلام کرد که پروانه این اپراتور در راستای سرویس‌های آینده صادر و دوره حفاظت آن نیز برای حمایت از سرمایه‌گذار لحاظ شده است.
محمود خسروی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره انحصار ایجاد شده برای این اپراتور و تناقض آن با ایجاد فضای رقابتی گفت: شاید بهتر باشد به جای انحصار گفته شود که دوره‌ای را برای این اپراتور در نظر گرفته‌ایم در راستای حفاظت از سرمایه‌گذار؛ زیرا اگر چنین دوره‌ای نباشد سرمایه‌گذار حاضر به انجام فعالیت در برابر اپراتورهایی که پیش از این وجود داشته‌اند، نمی‌شود.او دوره حفاظت را مهم‌ترین دوره حیات یک اپراتور دانست و افزود: با این دوره حفاظت که وجودش الزامی است، این اپراتور می‌تواند سرویس‌های خود را به جامعه عرضه کند تا در مرحله‌ بعدی در رقابت با سایر فعالان بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
خسروی درباره حمایت زیرساخت از فعالیت این اپراتور نیز خاطرنشان کرد: ما در استان‌ها و مکان‌هایی که امکانات داریم، حاضریم به اپراتورها کمک کنیم. به عنوان مثال ما امکانات مراکز راه دور PC و SC را داریم و همان‌طور که به رایتل گفته‌ایم براساس طراحی آنها حاضریم تا امکانات‌مان را در اختیار آنها بگذاریم، با اپراتورچهارم نیز حاضر به همکاری در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها هستیم.