ساعت هوشمند سامسونگ با انواع گوشی‌های این شرکت سازگار می‌شود
در به‌روزرسانی جدید، کاربران تا پایان ماه اکتبر می‌توانند از ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear برای گوشی‌های هوشمند Galaxy S4 mini، S4 Active، Mega 5.8، Mega 6.3 و S4 Zoom استفاده کنند.
سامسونگ چندی پیش ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear را برای برخی گوشی‌های هوشمند خود روانه بازار کرد و هم‌اکنون در بیانیه‌ای توضیح داده است که به زودی مدل جدید این محصول را سازگارتر با تعداد بیشتری گوشی هوشمند به بازار عرضه می‌کند.
شرکت سامسونگ اعلام کرد که ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear هم‌اکنون قابلیت سازگاری با گوشی‌های هوشمند Galaxy S۴، Galaxy S III و Galaxy Note II را دارد و مبتنی بر نسخه به‌روز شده ۳/۴ سیستم‌عامل آندروید یا همان Jelly Bean فعالیت می‌کند.
این به‌روزرسانی نخستین بار در ماه اکتبر برای گوشی هوشمند Galaxy S۴ در کشور آلمان صورت گرفت و شرکت سامسونگ هم‌اکنون اعلام کرده است که قابلیت پشتیبانی ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear از تعداد بیشتر سری گوشی‌های هوشمند Galaxy را فراهم می‌کند. در بیانیه شرکت سامسونگ آمده است که در به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند از ساعت مچی هوشمند Galaxy Gear برای گوشی‌های هوشمند Galaxy S۴ mini، S۴ Active، Mega ۵.۸، Mega ۶.۳ و S۴ Zoom استفاده کنند که نسخه‌های به‌روزرسانی سیستم‌های عامل هر یک از این محصولات به صورت مجزا تا پایان ماه اکتبر عرضه می‌شود. «جی‌کی شین»(JK Shin) مدیر مرکز فناوری اطلاعات و تلفن‌همراه شرکت سامسونگ گفت: «گسترش قابلیت‌های ساعت هوشمند Galaxy Gear برای تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند Galaxy اهداف بلند ما را نمایان می‌کند که قصد افزایش تجربیات موبایلی کاربران را داریم تا بتوانند لذت بیشتری از این دستگاه‌ها ببرند.»