همکاران سیستم- شرکت خودروسازی فورد یک شرکت‏ نرم‏‌افزاری نوپا را که در زمینه طراحی نرم‏‌افزارهای ارتباطی ویژه خودرو‌ها تخصص دارد، خریده است.
به گزارش وب‏‌سایت cbronline، شرکت خودروسازی فورد یک شرکت نوپای نرم‌‏افزاری به نام لی‏ویو (Livio) را به قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده است. لی‏ویو در زمینه توسعه نرم‏‌افزارهای ارتباطی ویژه خودرو‌ها تخصص دارد. خرید این شرکت به فورد کمک می‌‏کند ظرفیت‏‌های ارتباطی خودروهای خود را افزایش دهد. مهندسان فورد نیز به کمک لی‏ویو خواهند توانست شیوه‌‏های ارتباط بین گوشی‏‌های هوشمند و خودروهای خود را ارتقا ببخشند. یکی دیگر از مزایای خرید این شرکت برای فورد این است که می‌‏تواند به تقاضای فزاینده مشتریان خود برای دسترسی امن به محتو‌اهای الکترونیک در داخل خودرو پاسخ دهد.
شرکت فورد اعلام کرده است با خرید این شرکت خواهد توانست به مجموعه‏‌ای از توسعه‏‌دهندگان نرم‌‏افزاری دسترسی داشته باشد. قرار است کارکنان لی‏ویو در قالب یکی از زیرشاخه‌‏های فورد ولی به صورت مستقل به کار خود ادامه دهند. کارکنان این شرکت نوپا در زمینه توسعه راهکارهای اطلاعاتی و سرگرمی نرم‌‏افزار محور و ارتقای ارتباط بین سخت‏‌افزار‌ها و نرم‌‏افزار‌ها تخصص دارند.