اپل که برای نخستین بار اقدام به عرضه و معرفی نسخه طلایی از گوشی آی‌فون کرده، با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران در سراسر دنیا به‌ویژه کاربران جنوب شرق آسیا قرار گرفته است.
به گزارش «موبنا»،‌ اپل همیشه از گوشی آی‌فون فقط دو مدل سفید و مشکی عرضه می‌کرد، اما امسال اقدام به عرضه نسخه توسی و طلایی آن علاوه بر نسخه‌های سفید و مشکی کرده است. بر این اساس از یکی دو روز گذشته مردم دنیا مثل هر سال با کشیدن صف‌های طولانی جلوی فروشگاه‌های اپل منتظر عرضه آی‌فون هستند و می‌خواهند جزو اولین خریداران این گوشی‌ها باشند.
گزارش‌ها حاکی است، یکی از فروشگاه‌های اپل در نیویورک از روز گذشته شاهد صف طولانی از علاقه‌مندان این برند است و اکثر کسانی که در این صف منتظر عرضه آی‌فون هستند، آسیایی ‌تبارند. همچنین فروشگاه اپل در پکن چین اعلام کرده کسانی که دنبال آی‌فون طلایی ۵S هستند بیش از سایر نسخه‌های این گوشی هستند. از سوی دیگر در کره نیز فروش نسخه طلایی این گوشی بیشتر شده است. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در استرالیا، هنگ کنگ و سنگاپور نیز اوضاع مشابه است و پیش‌بینی می‌شود اپل با کمبود آی‌فون‌های طلایی روبه‌رو می‌شود.