یک لپ‌تاپ محبوب و کمیاب از توشیبا
دنیای‌اقتصاد- مدل Satellite L850-A از لپ‌تاپ‌های باقابلیت توشیبا در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ که در رده میان قیمت‌های بازار نیز قرار دارد دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel 3210M Core i5 2.5GHz up to 3.1 GHz - Cache 3 MB، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 640 گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم از نوع AMD Radeon HD 7670M 2048 MB UpTo 3072 MB است.
این لپ‌تاپ کمیاب و البته محبوب از توشیبا همچنین به صفحه نمایش 6/15 اینچی از نوع Toshiba TruBrite HD TFT High Brightness Display with 16:9 Aspect Ratio and LED Backlighting و با وضوح تصویر 1366×768 نقطه در اینچ مجهز است.
تجهیز به درایو DVD Super Multi (Double Layer) Drive، بلوتوث داخلی، وب کم با کیفیت HD، کارتخوان با قابلیت پشتیبانی از انواع کارت‌های حافظه و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ کمیاب توشیبا همچنین به شبکه LAN: ۱۰BASE-T/۱۰۰BASE-TX/۱۰۰۰BASE-T، شبکه بی‌سیم Wireless، یک پورت USB ۲.۰ و دو پورت USB ۳.۰، پورت HDMI، پورت خروجی VGA و... مجهز است.
باتری این لپ‌تاپ هم شش سلولی از نوع استاندارد لیتیوم یونی(Lithium-Ion) با قابلیت کارکرد مداوم 3 ساعت و 30 دقیقه است.
در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که سیستم‌عامل این لپ‌تاپ ویندوز هشت است. لپ‌تاپ مذکور فاقد مودم بوده و وزنی حدود ۳/۲ کیلوگرم دارد. این لپ‌تاپ در رنگ‌های سفید، خاکستری، قرمز، آبی و مشکی به بازار عرضه شده است و با قیمتی در حدود دو میلیون و ۱۰۰ تا دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این لپ‌تاپ مناسب افرادی است که به دنبال یک نمونه حرفه‌ای با قیمت مناسب می‌گردند.

یک لپ‌تاپ محبوب و کمیاب از توشیبا