رادیو ساعت دیجیتالی انرژی سیستم با قیمت مناسب
دنیای‌اقتصاد- این روزها دستگاه‌های چندمنظوره دیجیتالی که قابلیت کاربردی چندگانه دارند مورد توجه قرار گرفته و به همین دلیل در بازار شاهد عرضه کالاهای گوناگونی در این زمینه هستیم. یکی از این کالاها رادیو ساعت دیجیتالی Energy Sistem است .
این دستگاه که با نام Energy Clock Radio ۴۰۰ Time Music به بازار عرضه شده است، امکان پخش فایل‌های صوتی را از طریق درگاه USB و شیار کارت حافظه دارد. این دستگاه همچنین از کارت‌های حافظهSD, SDHC, MMC با ظرفیت حداکثر ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان این دستگاه را از طریق ورودی صوتی ۵/۳ میلیمتری، به سایر دستگاه‌های صوتی متصل کرد. در قسمت جلویی این دستگاه دو بلندگوی استریوی دو اینچی قرار دارند که هرکدام ۳ وات RMS قدرت داشته و صدای بسیار خوبی تولید می‌کنند. این بلندگوها طوری طراحی شده‌اند که بتوانند صدای بیس قابل قبولی را نیز ارائه دهند.
رادیو ساعت دیجیتالی Energy Sistem دارای گیرنده داخلی رادیو FM نیز بوده و می‌تواند شبکه‌های رادیویی را با کیفیت بالا و با صدای استریو پخش کند. اما در بالای بلندگوهای استریوی Clock Radio ۴۰۰ یک صفحه نمایش Backlight LCD با ابعاد ۶۵x۴۰ میلی‌متر قرار دارد. اما بخش اصلی این دستگاه، ساعت زنگ دار یا Alarm Clock آن است. با Energy Clock Radio ۴۰۰ می‌توان دو آلارم را به صورت جداگانه تنظیم کرد. یک کلید سخت‌افزاری با نام Snooze نیز برای به عقب انداختن آلارم در قسمت بالایی دستگاه تعبیه شده است.
Energy Clock Radio ۴۰۰ Time Music انرژی مورد نیاز خود را می‌تواند از طریق کابل USB یا چهار باتری آلکالاین سایز AAA تامین کند. در مجموع می‌توان گفت که Energy Clock Radio ۴۰۰ Time Music یک محصول دیجیتالی بسیار شیک و جذاب و یک خرید مقرون به صرفه است و وجود آن نه تنها به زیبایی محل زندگی می‌افزاید، بلکه کاربردهای فراوان آن نیز در زندگی روزمره، کاملا موثر خواهد بود. به طور کلی سه قابلیت پخش‌کننده موسیقی، رادیو FM و ساعت زنگ‌دار در یک دستگاه، دارای رادیو FM استریو، مجهز به بلندگوهای دو کاناله با کیفیت، مجهز به پورت USB، قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD, SDHC, MMC با ظرفیت حداکثر ۳۲ گیگابایت، تجهیز به ورودی صوتی ۵/۳ میلیمتری از نقاط قوت این دستگاه است.
رادیو ساعت دیجیتالی مذکور با قیمتی در حدود ۱۱۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.