تبلت 7 اینچی با امکانات مختلف
دنیای‌اقتصاد- شرکت Lenovo به‌تازگی در نمایشگاه IFA 2013 جدیدترین تبلت آندرویدی خودش را به بازار معرفی کرده است. کارشناسان انتظار دارند این تبلت در دسته محصولات کاربردی و پرطرفدار Lenovo قرار بگیرد.
این محصول که با نام IdeaTab S5000 به بازار معرفی شده است دارای پردازنده چهار هسته‌ای است که با سرعت 2/1 گیگاهرتزی کار می‌کند. این تبلت همچنین دارای یک گیگابایت رم بوده و از 16 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می‌برد. نمایشگر 7 اینچی این دستگاه تصاویر را با وضوح 800 در 1280 پیکسل به نمایش می‌گذارد و امکان دریافت چندین نقطه لمسی به صورت همزمان را هم دارد.
تبلت جدید Lenovo دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی بوده و از دوربین جلویی ۶/۱ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد. این تبلت دارای امکانات ارتباطی مانند بلوتوث ۴ و Wi-Fi بوده و مجهز به باتری با کارکرد ۸ ساعت در هر بار شارژ هم هست. این دستگاه ۲۴۵ گرمی دارای بدنه‌ای به ضخامت ۹/۷ میلی‌متر بوده و مبتنی بر نسخه ۲/۴ سیستم‌عامل آندروید است.
شرکت Lenovo اعلام کرده است که این تبلت جدیدش را از فصل چهارم سال‌جاری میلادی و با قیمت ۲۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.