دنیای‌اقتصاد- شرکت View Sonic که یکی از تولیدکنندگان بزرگ بازار انواع نمایشگر است، به تازگی نسل جدید نمایشگرهای خود را برای مشتریان تجاری و شرکتی خود معرفی کرده است.
این نمایشگرها که با مدل‌های TD2740 و TD3240 به بازار معرفی شده‌اند ساختار تمام لمسی داشته و می‌توانند تا ده نقطه لمسی را به صورت همزمان دریافت کنند. مدل TD2740 نمایشگری به اندازه 27 اینچ دارد و اندازه نمایشگر مدل TD3240 به 32 اینچ می‌رسد. انتظار می‌رود نمایشگر بزرگ‌تر برای دستگاه‌هایی مانند کامپیوترهای چندمنظوره به کار برده شود.
این دو نمایشگر تصاویر را با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانشان به نمایش می‌گذارند و عملکرد سریع و با کیفیت دارند. این نمایشگرها مبتنی بر تکنولوژی SuperClear IPS بوده و به همین دلیل تصاویر را با وضوح و شفافیت مناسبی نمایش می‌دهند. زاویه دید این نمایشگرها به صورت عریض و گسترده است و این باعث می‌شود نحوه تعامل کاربران با نمایشگرهای لمسی و بزرگ تغییر کرده و راحت‌تر شود.
شرکت View Sonic اعلام کرده است که این دو نمایشگر را از ماه آینده میلادی و با قیمت ۷۹۹ دلار برای مدل ۲۷ اینچ و ۳۰۰۰ دلار برای مدل ۳۲ اینچ به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش می‌رساند.