لپ‌تاپ دانشجویی ایسر
دنیای اقتصاد- مدل E1-571-32344G50Mnks از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ACER در بازار داخلی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده
Intel 2348M Core i3 30/2 GHz، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم Intel HD Graphics 3000 - MB UpTo 900 MB است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم با توجه به اینکه E۱-۵۷۱ لپ‌تاپ خیلی گران قیمتی محسوب نمی‌شود، اصلا جای تعجب ندارد که Acer از صفحات نمایشی با رزولوشن‌های استاندارد در آنها استفاده کرده است. صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی این لپ‌تاپ‌ها دارای دقت ۱۳۶۶×۷۶۸ است.
در بالای کیبورد دستگاه هم شبکه مربوط به بلندگوهای لپ‌تاپ قرار دارند. این بلندگو برای مصارف اولیه کیفیت و بلندی صدای قابل قبولی را ارائه می‌دهند، ولی علاقه‌مندان برای گوش کردن به موسیقی یا تماشای فیلم، بهتر است از بلندگوهای خارجی یا هدفون استفاده کنند.
در مورد ورودی و خروجی ها هم باید بگوییم که در سمت چپ کیبورد به ترتیب، پورت مربوط به آداپتور، پورت شبکه گیگابیتی، خروجی VGA، پورت HDMI، یک پورتUSB ۰/۲ و ورودی و خروجی صوتی قرار دارند. در سمت راست نیز درایو نوری و دو پورت USB ۰/۲ دیگر قرار دارند. متاسفانه پورت دوست داشتنی USB ۰/۳ در این لپ‌تاپ وجود ندارد. در لبه جلویی لپ‌تاپ نیز یک کارتخوان SD قرار دارد. همچنین Acer همراه سری E۱-۵۷۱ یک باتری شش سلولی لیتیوم یونی ارائه می‌دهد. این باتری می‌تواند در پرکاربردترین وضعیت (حداکثر مصرف پردازنده + حداکثر روشنایی صفحه نمایش) یک ساعت و ۱۰ دقیقه شارژدهی کند.
در کل، کیفیت ساخت بالا، تجهیز به کیبورد و تاچ پد با کیفیت، تجهیز به سخت افزار مطلوب و از همه مهم‌تر قیمت مناسب از نقاط قوت و عدم وجود پورت USB ۰/۳ از نقاط ضعف این دستگاه است. لپ‌تاپ ۴/۲ کیلوگرمی ایسر که در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است با قیمتی در حدود یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.