شیپوری برای آی‌فون
دنیای اقتصاد- در حالی که گوشی‌های هوشمند آی‌فون همچنان محبوبیت‌ بیشتر و بیشتری در بازار به دست می‌آورند، محصولات و لوازم جانبی ویژه آنها هم در بازار طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. در این میان محصولاتی که طراحی و ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فردی دارند، همیشه بیشتر هم مورد توجه قرار می‌گیرند.
در همین راستا شرکت MegaPhone به تازگی یک محصول جدید و جالب را به بازار معرفی کرده است که می‌تواند توجه هر کاربر و خریداری را به خودش جلب کند. این محصول یک اسپیکر ویژه انواع آی‌فون است که طراحی شیپور مانند داشته و از هیچ انرژی خاصی مانند برق برای کار استفاده نمی‌کند. در واقع گاهی ایده‌های ساده بهتر از ایده‌های سخت و پیچیده کار می‌کنند.
این اسپیکر جالب به طور کلی امکان سازگاری با دستگاه‌های هوشمند اپل را داشته و یک داکت کوچک برای قرار گرفتن آنها را دارد. هیچ پورت یا اتصال خاصی برای این اسپیکر وجود ندارد و تنها کافی است آی‌فون خودتان را در دهانه ورودی این اسپیکر شیپور مانند قرار بدهید تا صدا را با کیفیت بالایی پخش کند. اسپیکر MegaPhone بدنه‌ای سرامیکی داشته و در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده است. این دستگاه با قیمت ۵۵۰ دلار به بازار عرضه شده است. با این حال بد نیست بدانید که نسخه طلایی این اسپیکر هم با قیمت ۸۲۰ دلار در حال حاضر در بازار عرضه می‌شود.