کامپیوتر چندمنظوره صفحه بزرگ
دنیای‌اقتصاد- کامپیوترهای بدون کیس که All in one نامیده می‌شوند، نمونه‌هایی هوشمند و کم جا، پیشرفته و توانمند هستند و راه‌های جدیدی را برای فرآیندهای تجاری در اتاق‌های کنفرانس، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، آژانس‌های مسافرتی، بیمارستان‌ها و کاربران خانگی ارائه می‌دهند.
یکی از مزایای کامپیوترهای بدون کیس افزایش نظم و کاستن شلوغی میزکار و استفاده از وسایل کمتر با کارآیی بیشتر است.
امروزه در اکثر مراکز اداری، آموزشی، درمانی و... شاهد حضور این کامپیوترها هستیم. با توجه به این موضوع برندهای گوناگون به عرضه مدل‌های متنوع این کالا در بازار داخلی پرداخته‌‌اند که هر کدام بسته به قابلیت‌هایی که دارند با قیمت‌های گوناگونی در بازار ارائه می‌شوند.
یکی از این برندها acer است. این برند با عرضه مدل Aspire Z۵۷۷۱ از سری حرفه ای‌ها مورد توجه خریداران کامپیوترهای چندمنظوره قرار گرفته است.
کامپیوتر چندمنظوره باقابلیت این خانواده دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel ۲۴۰۰s Core i۵ ۲.۵GHz UpTo ۳.۳ GHz - Cache ۶ MB، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت است. در مورد کارت گرافیک هم باید بگوییم که کارت گرافیکی Nvidia GeForce ۶۰۵ ۱۰۲۴ MB روی این دستگاه نصب شده است.
در مورد صفحه نمایش همچنین باید بگوییم که صفحه نمایش این دستگاه all in one هم ۲۳ اینچ از نوع LED Backlit Multi Touch Display با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ است.
تجهیز به درایو نوری DVD Super Multi Drive، اسپیکر داخلی استریو، کارتخوان، وب‌کم، شبکهlan : Gigabit Ethernet، شبکه بی‌سیم Wireless و... از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر چندمنظوره است.
در مورد پورت‌های این دستگاه هم باید بگوییم که این دستگاه به پورت HDMI، چهار پورت USB ۲.۰، دو پورت USB ۲.۰ و... مجهز است و فاقد پورت‌های فایروایر ۱۳۹۴ یا iLink و... است. در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که Microsoft Windows ۷ روی این دستگاه
نصب شده است.
این کامپیوتر چندمنظوره صفحه بزرگ که ابعادی حدود ۵۳۲×۴۱۴×۵۸ میلی‌متر دارد با قیمتی در حدود سه میلیون و ۵۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.