یک محصول جدید از سری دوربین‌های کوچک

دنیای‌اقتصاد- IXUS ۲۴۵ HS مدل جدیدی از دوربین‌های canon است که از لحاظ ظاهری یک دوربین کلاسیک، کوچک و زیبا است که در رنگ‌های مختلفی تولید شده تا مورد علاقه سلیقه‌های مختلف قرار گیرد. ظاهر این دوربین کاملا کلاسیک است و کاملا در کف دست هم جا می‌شود.

Ixus ۲۴۵ HS مجهز به نمایشگر لمسی ۵/۳ اینچی لمسی بسیار با کیفیت، سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی BSI-CMOS و توانایی فیلمبرداری Full HD است. این دوربین از پردازشگر تصویر جدید کانن یعنی DIGIC ۵ داخلی برای انتقال تصویر به صورت بی‌سیم بهره می‌برد. لنز آن نیز از نوع واید ۲۴ میلی متری است که توانایی زوم ۵ برابر و کمینه نسبت کانونی f/۲.۷ را ارائه می‌دهد.

همچنین لنز این دوربین مجهز به سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی

BSI-CMOS است. این دوربین توانایی فیلمبرداری Full HD را هم طبق انتظار دارد. جلوی سنسور تصویر، لنز ۲۴ میلی‌متری این دوربین با توانایی زوم ۵ برابر قرار دارد. این لنز خیلی واید است و توانایی زوم آن نیز کاملا در حد یک دوربین کامپکت سطح متوسط است.

در ضمن کمینه نسبت کانونی f/۲.۷ را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود

۲۴۵ HS تبدیل به یک لنز بسیار سریع شود. این دوربین همچنین از لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می‌برد. تفاوت این دوربین با Ixus ۲۴۰ HS مجهز بودن آن به Wi-Fi داخلی است. با استفاده از Wi-Fi می‌توانید تصاویر را به صورت بی‌سیم به دستگاه‌های سازگار منتقل کنید. در کل باید گفت که Ixus ۲۴۵ HS نمونه کاملی از یک دوربین سطح متوسط و خوب است.

به طور کلی بهره‌گیری از نمایشگر ۵/۳ اینچی لمسی بسیار با کیفیت، بهره‌گیری از Wi-Fi داخلی، تجهیز به سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی BSI-CMOS، قابلیت فیلم برداری با کیفیت

Full HD، بهره‌گیری از لنز با کمینه نسبت کانونی f/۲.۷، طراحی و ساخت شکیل و با کیفیت و... از نقاط قوت این دوربین است.

IXUS ۲۴۵ HS که وزنی حدود ۱۳۰ گرم دارد با قیمتی در حدود ۶۵۰ تا ۶۹۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

یک محصول جدید از سری دوربین‌های کوچک