قیمت دستگاه‌های حضور و غیاب افزایش یافت

بازار دیجیتال- برخی از دستگاه‌های حضور و غیاب شرکت آراز طی یک‌ماه اخیر با افزایش قیمت روبه‌رو بوده‌اند. به گفته مسوول فروش این شرکت، مدل‌های ARAST-۲۰۰۰ و ARAZT-۳BMC با افزایش قیمت ۴۰ تا ۵۰هزار تومانی مواجه بوده‌اند. وی همچنین افزایش قیمت قطعات موجود در این دستگاه‌ها را علت این تغییر قیمت اعلام می‌کند.

این دو کالا که جزو دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشت و کارتی شرکت آراز محسوب می‌شوند، در‌حال‌حاضر به ترتیب با قیمت ۴۶۰ و ۳۷۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

این شرکت همچنین دستگاه‌های حضور و غیاب سری ARAST-۳ را جزو، محصولات پرفروش این شرکت اعلام می‌کند که قابلیت ثبت ۲۰هزار تردد را دارند. ضمن اینکه تجهیز به UPS (سیستم برق اضطراری) از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها به شمار می‌آید.

همچنین این سری دستگاه‌ها با ویژگی چندزبانه (عربی، انگلیسی، ترکی و فارسی) به بازار ارائه شده‌اند.

در‌حال‌حاضر دستگاه‌های حضور و غیاب سری ARAST-۳ با قیمتی بین ۳۶۰ تا ۷۸۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

طبق اعلام شرکت دنیای پردازش قیمت انواع دستگاه ساعت حضور و غیاب این شرکت نیز طی یک ماه اخیر ثابت بوده و دو مدل PW۱۴۰۰C و PW۱۴۰۰CS طی این مدت سهم بالایی از فروش را در بازار این مارک به خود اختصاص دادند.

این دو دستگاه که جزو ساعت‌های حضور و غیاب کارت‌خوان دنیای پردازش محسوب می‌شوند به صورت کارت‌خوان هوشمند (بدون تماس) نیز کاربرد دارند و در‌حال‌حاضر مدل‌های فوق با قیمت ۴۲۰هزار تومان فروخته می‌شوند.