بازار دیجیتال- روز گذشته قیمت سیم‌کارت در مناطق پنج‌گانه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران همچنان ثابت بوده و با تغییر چندانی روبه‌رو نشده است.

بنابر اظهارات برخی از فروشندگان، قرار گرفتن درماه مبارک رمضان و شکسته شدن قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری و ثابت ایرانسل در بازار تهران از اصلی‌ترین دلایل این ثبات قیمت در چند ماه اخیر عنوان شده است.
فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند پس از پایان یافتن ماه مبارک رمضان و رونق گرفتن بازار، قیمت سیم‌کارت‌ها مجددا افزایش پیدا خواهدکرد.
بازار سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا و ایرانسل نیز بدون هیچ نوسان قیمتی مانند روزهای پیش به فروش رسیدند. هم‌اکنون قیمت سیم‌کارت صفر و کارکرده تالیا به ترتیب با قیمت ۶۰ و ۳۵هزار تومان و سیم‌کارت‌‌‌های اعتباری و ثابت ایرانسل با قیمت ۱۵ و ۷۵هزار تومان خرید فروش می‌شوند. همچنین باعرضه مجدد سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی (۰۹۱۹) به بازار این سیم‌کارت به دوران ثبات و آرامش خود بازگشته است.
در حال حاضر این سیم‌کارت در بازار تهران بین 60 تا 70هزار تومان به فروش می‌رسد. گفتنی است قیمت سیم‌کارت اعتباری دولتی با شماره رند آن تا مرز 80هزار تومان نیز معامله می‌شود.