رشد 2درصدی نرخ لپ‌تاپ‌های HP

بازار دیجیتال- ثبات قیمت و رکود نسبی خرید‌وفروش لپ‌تاپ‌ موضوعی است که طی یک ماه اخیر بازار این کالا شاهد آن بوده است. طبق اعلام فعالان بازار، این رکود و ثبات قیمت که به علت ماه‌رمضان صورت گرفته تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت وبه احتمال زیاد طی روزهای آینده شاهد افزایش آمار خرید‌وفروش این کالا در بازار خواهیم بود.

نمایندگی‌های فروش لپ‌تاپ‌های Dell، Toshiba و Sony ضمن اعلام خبر ثبات قیمت مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های این شرکت، ورود مدل‌های جدید لپ‌تاپ را به بازار طی روزهای آینده وعده دادند.

در مقابل نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های HP، شرکت گسترش‌همراه از افزایش نرخ لپ‌تاپ‌های این شرکت در بازار طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: به علت کمیاب شدن برخی از مدل‌های لپ‌تاپ‌های HP در بازار، شاهد رشد ۲درصدی قیمت این کالا در بازار طی یک هفته اخیر بودیم.

این نمایندگی افزود: در حال حاضر مدل‌های DV۶۵۶۰ و DV۶۵۵۰ در بازار موجود نیستند و طی هفته آینده با عرضه مجدد این مدل‌ها به بازار شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.

«زیگورات» نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های Dell نیز ضمن اشاره به ثبات قیمت لپ‌تاپ‌های این شرکت طی دو هفته گذشته گفت: به‌رغم ورود مدل‌های جدید لپ‌تاپ به بازار، به دلیل کاهش میزان خرید و فروش لپ‌تاپ طی ماه رمضان هیچ تغییری در نرخ این کالا اعمال نشده است.