رکود در بازار گارانتی اصلی

بازار دیجیتال- ورود انواع ویدئوپروژکتور سونی با گارانتی متفرقه بازار دستگاه‌های با گارانتی اصلی این مارک را با رکود مواجه کرده است. طبق اعلام شرکت سونی (تهران نیک‌آرا) دستگاه‌های ویدئو پروژکتور سونی با گارانتی‌های متعدد در بازار به فروش می‌رسند که تنها شرکت نیک‌آوا به عنوان گارانتی اصلی این محصول به شمار می‌آید.

به اعتماد امیری، مسوول فروش ویدئو پروژکتورهای شرکت سونی دستگاه‌های ویدئو پروژکتوری که با گارانتی متفرقه به فروش می‌رسند حدود ۱۰۰هزار تومان ارزان‌تر هستند.

وی همچنین گارانتی ایران دیجیتال را به عنوان گارانتی متفرقه این محصول معرفی می‌کند و می‌گوید: در صورت پیش آمدن مشکل برای دستگاه‌های ویدئو پروژکتور سونی با گارانتی متفرقه، شرکت نیک‌آرا هیچ‌گونه خدماتی را ارائه نخواهد داد. امیری همچنین از ورود سری جدید دستگاه‌های ویدئو پروژکتور این شرکت تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: انواع دستگاه ویدئو پروژکتور سری قبلی این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار به فروش می‌رسند.

همچنین شرکت کانن (کانولا) نیز ویدئو پروژکتور مدل LVX۷ را تنها محصول موجود این شرکت در بازار معرفی کرد که دارای وضوح تصویر ۱۰۲۴×۷۶۸پیکسل است.

این دستگاه همچنین از شدت روشنایی ۱۵۰۰انسی‌لومن برخوردار بوده و دارای کنتراست یک به ۵۰۰است.

به گفته یکی از کارشناسان فروش شرکت کانن مدت ۳ تا ۴ماه است که انواع ویدئو پروژکتور مارک کانن در بازار کمیاب

شده است.

در حال حاضر مدل LVX۷ با گارانتی کانولا و با قیمت یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.