درایوهای جدید به بازار می‌آیند

بازار دیجیتال - قیمت انواع درایو و هارد دیسک‌ طی یک ماه اخیر در بازار ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است. طبق اعلام فعالان بازار لایتون، سامسونگ، ماکستور و ال‌جی از برندهای مطرح تولید و عرضه کننده انواع هارد و درایو در بازار هستند که در این بین درایوهای LG و هاردهای ماکستور از فروش بالایی برخوردارند.نمایندگی فروش درایوهای LG از ثبات قیمت درایوهای این شرکت طی یک ماه گذشته خبر داد و مدل‌های GCE۸۵۲۷B و GDR-۸۱۶۴B را از درایوهای جدید این شرکت معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۲۰هزار و ۲۰۰ و ۲۱هزار و۵۰۰ تومان به فروش می‌رسند.

طبـــــق اعلام مادیران GCE-۸۵۲۷B دارای ویژگی‌هایی چون سرعت ۵۲ برابر ضبط اطلاعات روی CD-R، سرعت ۳۲ برابر ضبط اطلاعات روی CD-RW و سرعت ۵۲ برابر خواندن CD است.

GDR-۸۱۶۴B نیز دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت خواندن دیسک‌های DVD با سرعت ۱۶برابر، قابلیت خواندن انواع CD با سرعت ۵۲برابر است.

این نمایندگی نیز از عرضه سری جدید درایوهای این شرکت طی هفته‌های آینده به بازار خبر داد.

نمایندگی فروش درایو و هارد دیسک‌های سامسونگ در پاساژ ایرانیان در این زمینه می‌گوید: در بین مدل‌های مختلف درایو دی‌وی‌دی رایترهای لایتون و سامسونگ با سرعت ۲۰برابر جزو پرفروش‌های بازار هستند که به ترتیب با قیمت ۳۷ و ۳۶هزار تومان به فروش می‌رسند.این نمایندگی همچنین مـــــدل۱۶۰SATA و ۱۶۰IDE از هارددیسک‌های سامسونگ را جزو پرفروش‌های بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۵۲ و ۵۱هزار تومان به فروش می‌رسند.

مسوول یکی دیگر از نمایندگی‌های فروش محصولات سامسونگ نیز ضمن اشاره به ثبات قیمت هارددیسک و درایوهای سامسونگ از کمیاب شدن این کالاهای سامسونگ در بازار خبر داده و گفت: سری جدید هارددیسک و درایوهای سامسونگ از شنبه هفته آینده وارد بازار می‌شوند و به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده شاهد بروز تغییراتی در قیمت این کالاها خواهیم بود.

این نمایندگی قیمت درایوهای سامسونگ را طی دو ماه گذشته ثابت اعلام کرد.