دوربین‌هایی رنگارنگ و متفاوت

بازار دیجیتال- اوایل هفته گذشته شرکت Fujifilm محصولات جدیدی از بخش تولید دوربین‌های عکاسی دیجیتال خود را به بازار معرفی کرد. این شرکت دوربین‌های جدیدش را در دو مدل Z۱۰fd و F۵۰fd معرفی کرده است. در حقیقت هر کدام از این دوربین‌ها یک ویژگی خاص دارند. Z۱۰fd دارای یک فلاش قوی بوده و F۵۰fd با وضوح تصویر بالا، ظاهری کاملا باریک دارد.

این دوربین‌ها قابلیت‌هایی مشابه دارند، اما مدل دوم، دارای وضوح تصویر بیشتر و نمایشگر LCD بزرگ‌تر بوده و به طور ویژه برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. دوربین مدل Z۱۰fd شرکت Fujifilm با ظاهری باریک و طراحی جالب، در هفت رنگ متنوع طراحی و تولید شده است. رنگ‌های آبی، قرمز، مشکی، صورتی، سبز تیره، نارنجی و سبز روشن این دوربین می‌تواند نظر بسیاری از کاربران به خصوص کاربران جوان را به خود جلب کند. این دوربین دارای وضوح تصویر ۲/۷مگاپیکسل و قدرت زوم‌اپتیکال ۳برابر بوده و مجهز به لنز Fujifilm است.

نمایشگر LCD این محصول ابعاد ۵/۲ اینچی داشته و حافظه داخلی آن به ۵۴ مگابایت می‌رسد.

Z۱۰fd همچنین امکان استفاده از کارت‌های حافظه SD و XD برای ارتقا حافظه است.

این دوربین دارای فلاش هوشمند، امکان تشخیص چهره و دو حالت عکاسی است.

این دوربین قرار است از اواخر ماه اکتبر با قیمت ۹۹/۲۱۹دلار و گارانتی سه ساله شرکت Fujifilm به بازار عرضه شود.

دوربین مدل F۵۰fd این شرکت هم برای طرفداران عکاسی حرفه‌ای طراحی شده است.

این دوربین دارای وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسلی و قدرت زوم‌اپتیکال ۳ برابر است.

نمایشگر LCD این دوربین ابعاد ۷/۲ اینچی داشته و وضوح تصویری برابر ۲۳۰۰۰۰پیکسل دارد. این دوربین علاوه بر قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره و فلاش هوشمند، دارای ۱۶ حالت تنظیم صحنه عکاسی قابل برنامه‌ریزی هم هست.

F۵۰fd با کارت‌های حافظه SD، XD و SD-HC سازگار است. این دوربین که قرار است با قیمت ۹۹/۳۴۹دلار و از اواخر ماه اکتبر به فروش برسد، با گارانتی ۳ساله Fujifilm عرضه می‌شود.