کاهش قیمت 50هزار تومانی در بازار سینمای خانگی

بازار دیجیتال- قیمت برخی از دستگاه‌های سینمای خانگی شرکت ال‌جی، طی یک هفته گذشته کاهش یافت. طبقه اعلام شرکت ال‌جی (گلدیران) دو مدل KR-۱۲۵۰ وKR-W۱۰۷۰ این شرکت طی یک هفته گذشته کاهش قیمت محسوسی را تجربه کرده‌اند.

این دو دستگاه سینمای خانگی که جزو پرفروش‌های بازار به شمار می‌آیند، دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پورت USB و پخش فرمت‌های DIVX، JEPG و MP۳ هستند. این دو دستگاه که با کاهش قیمت ۳۵ تا ۸۰هزار تومانی مواجه بوده‌اند، در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۶۸۰ و ۳۸۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین طبق اعلام شرکت پاناسونیک سری جدید DVD این مارک به بازار عرضه شد.

مدل‌های EH-۶۵ و EH-۵۷ جزو این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند که دارای ۲۵۰ و ۱۶۰ گیگابایت حافظه هستند.

همچنین این دو دستگاه DVD دارای یک ورودی DV (ورودی دوربین فیلمبرداری) نیز بوده و قابلیت سازگاری با SD کارت را دارند. این دو دستگاه در حال حاضر با قیمت ۵۵۰ و ۴۱۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین دستگاه پخش DVD جدید این مارک نیز در مدل S۵۳ به بازار ارائه شده که با قیمت ۱۳۰هزار تومان فروخته می‌شود.

شرکت جی‌وی‌سی، جدیدترین سری از انواع دستگاه‌های سینمای خانگی خود را در مدل‌های TH-P۷، TH-P۳ و TH-C۶۰ به بازار ارائه کرده که دارای پورت USB بوده و با ورودی ipod نیز سازگاری دارند.

این دستگاه‌ها در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۲۰۶، ۳۴۸ و ۴۹۹هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین طبق اعلام شرکت سونی (بازرگانی ایران) قیمت انواع دستگاه سینمای خانگی این شرکت طی یک هفته گذشته با افزایش قیمت ۴۰ تا ۵۰هزار تومانی مواجه بوده است.

این افزایش قیمت در مدل‌های DZ۱۵۰، FXG۹K، DZ۸۵۰ و DZ۵۵۶ اتفاق افتاده است. طبق اعلام این شرکت عرضه محدود این محصولات در بازار، این افزایش قیمت را به همراه داشته است.

مدل‌های فوق در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۵۵۰، ۶۵۰، ۳۰۰ و ۳۵۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شوند.