باز هم کاهش در قیمت گوشی‌های بازار

بازار دیجیتال- باز هم ارزانی در بازار گوشی تلفن‌همراه البته در بازار گارانتی‌های متفرقه. K۶۱۰، Z۵۵۰ سونی اریکسون در این هفته ۱۰هزار تومان ارزان شدند و طبق معمول افزایش در عرضه به عنوان دلیل اصلی این کاهش قیمت، عنوان می‌شود. Z۵۵۰ در سال ۲۰۰۶ و در رنگ‌بندی مشکی، آبی و صورتی به بازار جهانی عرضه شده و در حال حاضر به بهای ۱۵۳هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی ۹۳ گرمی، یک دوربین ۳/۱مگاپیکسلی دارد و به حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی مجهز است.

K۶۱۰ هم از مدل‌های سال ۲۰۰۶ سونی اریکسون است که ۸۹ گرم وزن داشته و ۱۸۵هزار تومان فروخته می‌شود. این گوشی ۱۶ مگابایت حافظه داخلی دارد. N۷۶ نوکیا هم با گارانتی متفرقه ۳۰هزار تومان کاهش قیمت داشته و ۴۲۵هزار تومان به فروش می‌رسد. از عمر N۷۶ در بازار ایران بیش از ۲ ماه نیست که می‌گذرد اما این گوشی تاشوی نوکیا از استقبال خوبی در بین کاربران ایرانی برخوردار شده است. گفته می‌شود بانوان ایرانی بیشترین مشتریان این مدل از سری تولید N نوکیا هستند، دوربین ۲ مگاپیکسلی، رنگ‌بندی قرمز و مشکی، نمایش ۱۶میلیون رنگ در صفحه نمایش، TFT داخلی به همراه حافظه داخلی ۲۶ مگابایتی که قابل ارتقا تا ۲ گیگاباتی است از مهم‌ترین جذابیت‌های این گوشی محسوب می‌شود.

اما از میان گوشی‌های نوکیا گفته می‌شود که E۶۵، این هفته در کنار سایر گوشی‌های کمیاب قرار گرفته است. این گوشی ۲۸۹هزار تومانی در دسته گوشی‌های کشویی قرار داشته و دوربین ۲ مگاپیکسلی، نمایش فایل‌های آفیس، حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی که قابلیت ارتقا تا ۲ گیگابایت را دارا است از مهم‌ترین دلایل توجه بیش از حد کاربران به آن عنوان شده است.