ورود بزرگان به بازار دیجیتال ایران

بازار دیجیتال- وزارت بازرگانی ایران مجوز ورود محصولات شرکت چانگ هونگ چین را صادر کرد. بنابراین گزارش شروع فعالیت شرکت چانگ هونگ به سال ۱۹۵۸ بر می‌گردد که فعالیت خود را با تولید سیستم‌های الکترونیکی رادار آغاز کرد. سپس وارد بازار صنعت‌الکترونیک برای مصرف‌کنندگان شد و برای ارائه محصولاتی با کیفیت برتر اقدام به تحقیق، توسعه و طراحی نمود.

محصولات چانگ هونگ در کشور پرجمعیت چین طی ۱۵ سال گذشته برند اول بوده و بخش عمده‌ای از بازار چین را در انحصار داشته است.

شعب چانگ هونگ در آمریکا، اروپا، استرالیا، روسیه، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه مستقر هستند و راه‌اندازی شعب و دفاتر جدید در سایر بازارها در برنامه مدیران این شرکت قرار داد.

از سال ۱۹۹۴ سهام شرکت چانگ‌هونگ در بورس شانگهای دادوستد می‌شوند و از استانداردهای ISO۱۴۰۰۱ و ISO۹۰۰۱ که کیفیت و مطلوبیت مدیریت را تایید می‌کند، برخوردار است.

این گزارش می‌افزاید: محصولات متنوع و متعدد این شرکت دارای استانداردهای بین‌المللی نظیر FOA- FCC- ۳C- CB-GS GS- و غیره هستند.

چانگ هونگ محور فعالیت‌های خود را تولید برتر صنایع الکترونیک قرار داده و از یک مرکز سطح بالای تکنولوژی و ایستگاه کار تحقیقات علمی بهره‌مند است.

براساس این گزارش چانگ هونگ لابراتوارهای مشترکی با شرکت‌های توشیبا، سانیو، جنرال الکتریک، مایکروسافت، تی‌آی، سامسونگ، LG و فیلیپس ایجاد کرده و همچنین دارای مراکز تحقیق و توسعه (R&D) در شانگهای چین، دهکده آمریکایی سیلیکون و ژاپن می‌باشد.

وجود چهار پایگاه تحقیق و توسعه (R&D) و تولید در میانگ یانگ، زونگ‌شان و چانگ چین موجب شده تا چانگ هونگ به عنوان یک رهبر و پیشگام صنعتی شناخته شود و بزرگ‌ترین عرضه‌کننده اقلام الکترونیکی برای مصرف‌کنندگان آسیایی باشد.چانگ هونگ در نظر دارد تولیدات IN NOVATION را با هم تلفیق و ادغام کند و در عین حال ارزش واقعی هسته مرکزی آن را حفظ نماید و استراتژی دیجیتال چانگ هونگ را تقویت کند.اکنون پس از گذشت ۵۰ سال فعالیت و دستیابی به موفقیت‌های جهانی و حضور در منطقه دلتای چین که دسترسی به بازارهای جهانی را برای آن آسان کرده است، چانگ هونگ وارد بازار دیجیتالی ایران می‌شود.